Näst sista dagen på 2010

Hoppas DU haft en fin jul med familj, vänner, värme och kärlek. Det har vi verkligen haft. Jag tänkte återkomma med lite bilder från vår julhelg lite senare, sitter just nu med en annan PC då vår laddare till macen inte vill fungera trots att den nyss varit på lagning. 

Här hemma har vi haft sjukstuga. Vi vaknade upp på morgonen till annandagen och pappans födelsedag av en kräkning från E, där trodde vi att den värsta magsjukan dragit igång då alla omkring oss med barn har haft rejäl magsjuka. Men efter det har det bara varit 3 lösbajsblöjor, en per dag typ och idag har det inte varit någonting. Dock har både mamman och pappan haft magont sedan i söndags och igår bröt min magsjuka ut som faktiskt redan är bra nu. Det innebär ju att även jag får fira nyår med god mat och trevlig sällskap. Vi kommer att fira in det nya året hemma, trodde inte ens vi skulle vara friska så det är STOR bonus. Men jag ser framemot en härlig kväll med min käraste. Vi tänkte vänta med middagen tills E somnat så vi kan njuta av mat och varandra. Kvällen är ju lång, på nyårsafton måste man ju hålla sig vaken till efter 00 ;) Vad som står på menyn? Det får ni se i bilder senare.

KRAM till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0