American Pancakes

Mannen i familjen var ut på galej igår, själv hade jag en myskväll i soffan med diverse gott. Börjar återhämta mig efter den kraftiga förkylning som härjat i kroppen men nu har däremot lillskot åkt dit. Men barn är ju så härliga även fast de är sjuka, glada och full i bus ändå men visst märker man att han inte är sitt riktiga jag. Tröttare, snorigare och lite gnälligare än vanligt.

Jag och E klev upp vid 8 tiden, pappan fick sovmorgon och klockan 10.30 väckte vi honom då vi gjort lite brunch, american pancakes, med sirap och hallon. Mums!



American pancakes

3,5 dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
0,5 tsk salt
2 msk socker
2 tsk vanliljsocker
2,5 dl mjölk
1 ägg
2 msk smör

Kommentarer
Postat av: Nina

Det såg gott ut, det måste jag prova göra nån dag här hemma :) Vi äter ju vanliga pannkakor typ jämnt, haha.



Jag tror det kommer bli jättebra på förskolan med nya gruppen. Kul för alla barn o föräldrar att börja samtidigt också.

Och jo, jag blir sugen på en till :)

2010-11-27 @ 20:51:42
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0