Godmorgon


Regnet vräker ner ute och vi har morgonmys. Strax blir det ett varm bad!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Sara Brink

Vilken söt bild! Mysigt med morgonmys :)

2010-09-24 @ 11:54:06
Postat av: Jessica och Lykke

Hej pinglan och Elias!

Jag och Lykke har ett önskemål hihi kan inte ni skriva vad Elias äter under en dag och ungefärliga tider? Vi håller på att byta ut ersättning mot mat nu och då är jag lite fundersam hur många mål hon ska ha och exempel på mellanmål och sånt där.

Vi ska nog åka på Drakborgen imorgon, kommer ni också eller ska ni på kyrkis?

Vill ni komma å äta lunch hos mig och Lykke på fredag?

Puss och Kram!

2010-09-27 @ 21:32:07
URL: http://iamjessi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu tycker jag att du ska börja uppdatera bloggen igen ;) Därför har du fått ett sånt där pris i min blogg! Hoppas allt är bra med er och att allt går bra tillbaks på jobbet :)

Kram

2010-10-07 @ 10:15:48
URL: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0