Kvällstv

Idag började vi dagen med familjefrukost för att sedan åka till birsta och köpa matta till vardagsrummet. 

Kl 13 klev vi innanför dörren hos grannarna och blev bjudna på supergod äppelpaj, vi tog sedan en prommis tillsammans vid 15.30. 16.30 var vi hemma och började direkt med maten för Elias mormor och morfar skulle komma på middag.

Nu sitter jag ner i soffan och väntar på ensam mamma söker ska börja, ryktas om att Brolles kompis skulle vara med;) 

Hoppas ni haft en härlig helg och laddat energi för en ny vecka.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jess

Vilka bra grannar! Dom vill jag ha, jag är åxå sugen på äppelpaj!



2010-09-12 @ 20:20:10
URL: http://iamjessi.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nämen, inte förän nu hittade jag hit!

Som jag har saknat dina inlägg =)



Vad mysigt med sånna grannar man kan umgås med!

Vi har alltid haft sådan otur med våra tills då vi flyttade hit, nu är vi omringade av härliga människor, precis som det ska vara =)

2010-09-12 @ 22:08:49
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0