Se och lär

Vad en liten pojke på endast ett år ändå kan förstå och lära sig mycket. Nu tar han verkligen efter allt man gör.

När vi var på kräftskiva och surpla kräftor gjorde han lika som alla andra runt bordet, charmtrollet.
Får han tag på disktrasan torkar han antingen golvet eller soffbordet.
Nu är han lite snorig och måste ha sett hur jag gör i helgen när jag skulle snyta mig för jag skulle torka bort snoret på honom med papper, sätter dit det då fräser han ut det i papperet och ler sedan stort.
Igår kväll satt jag och kollade igenom några filmer Kristoffer filmat på Elias, haha Elias satt och lekte med nallen sin och en tygbit, torkade på nallen, golvet och sedan lägger han nallen ner och torkar honom i rumpan:) såg så sött ut så vi skrattade länge både jag och Kristoffer.

Mamma älskar dig Elias, du gör mig lycklig av att bara finnas till.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul med ny blogg! Jag har lagt den bland mina favoriter så nu ska jag läsa den varje dag :) kanske är dags att jag skaffar mig en ny jag med... Ha det bra! kramar

2010-09-07 @ 17:07:58
Postat av: Nina

Dom är underbara :)

och såå smarta ;)

2010-09-07 @ 21:10:09
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0