Skördetid


Plommon från mamma & pappas trädgård! Ljuvligt goda:)

Dessa mummsar vi i oss fortare än kvickt här hemma, särskilt Elias som mer än gärna äter ett flertal per dag ;)
Vi var där igår och fick också äpplen med oss hem så måste fixa paj till helgen.. Hösten är bra härlig, inte bara den svala sköna luften och tändaljusmys utan att det finns så mycket frukt att skörda.

Nu har lillen nyss ätit lunch så det blir till att lägga honom. Trött som få är han så jag hoppas han somnar fort.

Varmt och skönt ute så om det går som jag planerat sitter jag strax ute och njuter solen.

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä ingen flytt än tyvärr. Fast vi har ända budet på ett hus och det har vi haft i 1½ vecka, så kanske det blir flytt också.

Men jag har blivit erbjuden att börja jobba på boendestöd där jag jobbade innan jag blev föräldraledig. Känns skönt att få komma tillbaka dit istället för att bli placerad inom hemtjänsten. Men det innebär att jag måste börja tidigare och Milton börja på dagis tidigare. Men det känns bra. :)

2010-09-23 @ 19:07:50
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0