Han som älskar banan..

♥Wednesday...

Nu är det dags att hämta pappan på jobb, oj vi hinner bara komma innanför dörren så ska vi åka igen. Det blir lite så nu när vi bara har en bil och jobbar på olika ställen. En banan hann skruttisen få i sig iaf medans han chillade vid bordet.

Borde inte barn bli trött av förskola? Elias är så överaktiv när han varit på förskolan. Han är helt upp i varv och går i ultraspeed. 

De berömmer honom så mycket på förskolan, idag fick jag höra hur han verkligen älskar när de sjunger "masken kryper.." då kiknar han av skratt. Han gör rörelser till nästan alla sånger och idag hade han sagt stjärnor på barnspråk såklart när de sjung "blinka lilla stjärna.." Och andra ord får de höra varje dag också, nu börjar det verkligen lätta med orden..

Nu dags att klä på vildisen.. Kram



Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt han är! Mina taxpojkar snodde en banan ur min handväska idag så jag fick ingen banan ;)



Kram

2011-02-16 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0