Elins 25årsdag

Grattis min bästa vän på din 25 årsdag. 

Efter hämtning på förskolan åkte vi på lite födelsedagsfika hos min bästa vän, Elias gudmor eller Nenne som han börjat säga till henne. ♥

Fina och smarriga cupcakes, kakor och kaffe/saft.. 

Elias är ju som virvelvinden själv efter en dag på dagis, han är sprudlande glad efter en dag där och röjde på Olles rum. Den fina batteridrivna motorcykeln sprang han fram till det första han gjorde. Kanske vi måste införskaffa en sådan.

Olle parkerade sig i soffan för att se film och Elias var inte sen på att joina fast att han hoppade och stojjade lite ;)

Angående, dagis/förskolan. Fick så mycket fina ord om E när jag hämtade idag. Han är det gladaste barn de har och skrattar så han kiknar ofta. Springer runt och ler och kramas med barnen. Mamma hjärtat smälter, älskade barn.


MUMS, Elin hade bakat sockersöta och sockergoa cupcakes.


Kaffe från Tassimon, det också MUMS!



Grabbarna bus som blivit så stora. Till sommaren 2 år, tiden flyger... ♥


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för att ni kom och gjorde min dag!!! :) Love you! PUSS och KRAM

2011-02-15 @ 00:47:25
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0