Elias dag på förskolan


Elias ♥ Pappa. Igår, de gjorde pruttljud och skrattade härligt.

Vår fina prins är nu hämtad från förskolan och sover sött i sängen. Det tog inte många minuter innan han somnade.

Han såg mig när jag kom in på förskolan men brydde sig inte alls om mamman. Jag gick fram till honom och trodde på fullaste allvar att han skulle kasta sig i famnen på mig och att jag skulle få världens bamsekram men nejnej jag fick ingen kram, fick knappt peta på honom. Han gav mig dock ett brett leende och sprang sedan iväg och lekte med sopen.

Allt hade gått jättebra fick jag höra, han hade varit ledsen 2-3 minuter men sedan var det bra. Han hade dock velat sitta i fröken Lenas knä ca en halvtimme innan han gav sig iväg ner och lekte.

Åt som en häst hade han gjort också, nötstek och rotsaksgratäng är det som gäller. Han satt sig tom och åt lite mer kött efter att jag kommit trots att han innan ätit klart. 

De sa även, ååh så härliga leenden vi fått idag från Elias.

Vad stolt och lycklig en mor kan vara bara över att höra hur bra det gått på förskolan när inte jag varit där och att se honom glad och lycklig när jag hämtar honom. Mammas älskling♥ Kände hur jag satt med ett stort leende hela tiden på förskolan när de pratade om honom.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så härligt. Alltid lika roligt att få höra så mycket positivt om dom små. Det värmet i mammahjärtat.

2011-02-04 @ 18:19:49
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad skönt gumman!! :) Han är så duktig lillgubben! Han är ju storgrabb nu juh!



Nu vart jag ju sugen på kladdis! Kanske man ska baka lite kaka idag.. nu är illamåendet borta så kan man ju iaf äta, sen att ögat är igenkleggat får man ju ta! ;)



KRAM

2011-02-05 @ 07:38:57
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0