Solsidan

Tittuten alla fina,

Som ni förstår fick E feber och en hemsk hosta igår kväll. Tog över honom till vår säng när jag gick och la mig, vill gärna ha honom nära när han inte mår bra för att han ska känna sig trygg och även jag.

I natt har han hostat så det låtit som att han ska hosta upp alla inre organ. Han kröp själv upp på mitt bröst flera gånger och natten resulterade i mindre sovtimmar än vanligt och en trött söndag för mamman.

Elias har varit pigg idag, ungefär som vanligt men lite extra tjurig och rent ut sagt arg när han inte fått som han velat. Han har "bara" haft 38 graders feber och har knappt hostat, gissar på att det sistnämda kommer tillbaka i samband med läggningen. Har redan varit och bullat upp i hans säng i hopp att det ska lindra lite.


Nu längtar jag tills klockan slår 20.00 och Solsidan kickar igång :) Synd att det blir ett "söndagsprogram" denna säsong. Tyckte det passade bättre på fredagskvällen.


KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag bytte ut länken. Skulle jag inte ha gjort så?

2011-01-16 @ 19:01:07
URL: http://iamjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0