TGIF

God morgon fina DU..

Många är säker lediga denna "klämdag", inte jag. Jag jobbar hela dagen, måste få undan massor på jobbet för idag är min sista arbetsdag i januari 2011. Jag kommer att vara föräldraledig resten av månaden och den 19 januari börjar E förskoleinskolningen. Måste erkänna att ju närmre vi kommer detta datum, desto mer gruvsamt känns det.

Vår lilla bebis har nu blivit en stor och självständig pojke och ska gå på förskola, hör ni hur konstigt det låter?

Igår när vi kom hem såg det ut såhär genom vardagsrumsfönstret. Vi är snart helt insnöade om det fortsätter såhär ;)


Önskar dig en fin fredag.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så kände jag också när Milton skulle skolas in. Speciellt när det blev på en tillfällig förskola, där han nu bara har en vecka kvar. Nu känns det gruvsamt att skola in honom på en ny. Men jag vet ju att det gick jättebra på den första så. Nu kan jag inte tänka mig att bara ha honom hemma. Han verkligen älskar och behöver förskolan.

Det kommer att gå jättebra för er också. Det är nog jobbigast för mamman. :)

2011-01-07 @ 09:17:44
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0