Kaffe gör susen

Hej på er godingar.. 

Morgonen var trött trött trött med efter två koppar kaffe blev jag lite mer levande. Jag bara fullkomligt älskar att vara hemma med min son igen. Får verkligen passa på att njuta nu innan dagisstarten drar igång om exakt en vecka.

Det märks på mitt humör och min energi också. Jag är så mycket piggare vid middags- & kvällstid nu när jag är hemma och leker med E istället för jobbar. Jag kommer ju att jobba deltid när jag kommer tillbaka i februari, dessutom blir det ju ljusare ute också så det gör ju mycket för att man ska känna sig piggare.

NU sover prinsen, jag tvättar och ska ta mig någon lunch. 

Ska leta lite efter gardiner också på olika webbshopar. Dags för att få upp gardiner nu tycker jag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0