Ledig dag = kaotisk morgon

Vår morgon började rent ut sagt kaotiskt.

Trötta som få var vi både jag och honey när lille mannen slog upp sina blå. Pappan underhöll liten ett tag innan mamman klev upp och gjorde välling, nu var klockan 8. Påväg in i köket hör jag från hallen hur det typ "blåser" som jag sa till K. Efter en stund ändrar jag mig, det låter mer som om någon spolar vatten på högsta hugg. K kliver upp, han hör det också, öppnar dörren och det låter även utifrån. Detta ljud kommer från grannens hall. 

Vi spekulerar vad det kan vara. E får sin välling. E är trött och vi försöker söva ner honom och oss själva igen ;) Vi kliver upp istället för nu är vi oroliga vad det är. Det har nu gått en halvtimma.

Jag letar reda på grannens nr och ringer henne, hon är i fjällen och ber oss ringa HSB för det är förmodligen en vattenläcka då hon haft problem med detta för något år sedan pga att vattenrören fryser i hennes hall för det blir för kallt. Vi ringer HSB, stänger av hennes vatten och när de kommit kan vi äntligen åka iväg.

Vår frukost (cheeseburgare) intogs i bilen på vägen ner till farmorn. 

Det var vår morgon det ;) Hoppas din morgon var lite lugnare denna torsdag.

E chillar i soffan med russin i väntan på sina seeega föräldrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0