Söndagkväll

Söndagkväll och middag i all sin enkelhet, allt blir så mycket godare ute i naturen konstigt nog. Vi ställde in dagens grillning för vi trodde inte vi kunde sitta ute och äta, dock precis när middagen var klar kom mannen och sa att det var skönt ute och så fick det bli. En stund efter maten fick vi njuta värmen för sen var det bara att klä på sig varma kläder för brr vad kallt det blev.

Montering har eftermiddagen bestått av, ska visa sen för nu ska jag läsa bloggar. :)

PS. Otrolig skön söndag idag, söndag är min absolut jobbigaste dag på veckan, jobbångest delux, absolut inte för att jag inte trivs på jobbet, tvärtom men just för att helgen är över. Har så länge jag kan minnas känt så, även när jag gick i skolan. Lyx med en extradag imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0