Tröttis



Men hej! Jag lovar uppdatering å så håller jag inte det, taskigt. ;)

Vi har haft grått trist och regn hela veckan, jag har jobbat över varje dag, tänkte nämligen sluta tidigare imorgon istället och sena kvällar på det har resulterat i att jag känner mig helt överkörd och helt slut i kropp och knopp. Därav den kassa uppdateringen.

Älsklingarna gick och la sig vid 19 ikväll, jag somnade i soffan med datorn i knät så la ifrån mig den och sov vidare tills för en stund sedan. Nu har jag lagt mig och tänkte nog sova.

Kram och natti ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad gulligt :) Haha ja då blev han nog lite chockad. Jag brukar se Elias på morgnarna ibland då alla är inne på Håven :)

Är ni fortfarande nöjda med förskolan?

2011-06-16 @ 08:41:13
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0