FREDAGSMYS

Fredagsmys med de bästaste killarna, ni har stulit mitt hjärta för alltid ♥ Jag känner mig riktigt nykär i min älskling trots att vi varit tillsammans sju hela år och det är bara så underbart.

Vi gjorde hemmapizza med skinka, lök, mozarella & soltorkade tomater. Vanligtvis köper vi deg hos pizzerian men igår orkade vi inte kavla, för den degen är seg och måste vara suupertunn, istället köpte vi färdig på affären men gjorde egen sås, jag kavlar den köpta degen gärna lite extra då jag vill ha tunn pizza. Ett tips! Strö på ost efter ni lagt på tomatsås innan "pålägget" för då sitter "pålägget" bättre på pizzan. Sen brukar jag ha lite ost överst också :)



Kommentarer
Postat av: pia och ludde

Hahaha, jag känner igen den där "fötterna på bordet stilen" ;P Hoppas allt är bra annars. kramar

2011-03-19 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0