Härliga försommar

Hej på dig fina,

Vi är i söndagskväll hemkomna från rhodos, vi har haft det helt FAB, ville verkligen inte kliva på planet hem till Sverige, men nu sitter jag på altanen och har det alldeles gott så för stunden längtar jag inte tillbaka. Ska berätta om resan senare med bilder.

Min lilla älskling har fått varit hemma från förskolan idag, han har varit hängig och hostig några dagar. Vaknade efter bara en halvtimmes sovning idag på dagen så han däckade i sängen dunder ledsen innan 18 med hostmedicin i lillkroppen så förhoppningsvis får han sova hela natten. Han har varit piggare idag så imorgon blir det förmodligen förskola och jobb. En dag denna vecka bara isf för honom för på fredag kommer farmor och är med prinsen.



Nu blev det dock lite kyligare ute för solen försvann bakom dismoln, jag packar in mig i soffan istället och gottar mig. Mannen min är och ska spela match, lyckopuss till dig gubben.

Ha det! Kram



Update: E hostar och hostar, varit in till honom, tagit upp så han fått somna om i famnen så han kommer upp med huvudet, nyss lagt ner igen. Älskade prinsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0