Elins 25årsfest

Som vanligt har jag alltid trevlig när jag träffar mina vänner. Inget undantag igår inte! K & E skjutsade mig och Carro och stannade och åt Big Boy som vi köpt med oss. Elias har fått smaka cheez ballz någon gång på helgen och han fick stoora ögon när han såg att Elin hade sådana framme på vardagsrums bordet. :)




När mina fina hade åkt hem gjorde vi oss ordning för kvällen innan resterande ramlade in kring 19. Elin öppnade sina presenter och bjöd på välkomstdrink. Lite senare plockades snittar, ost & kex fram och även shotspelet och singstar. 

En lyckad kväll med fina vänner helt enkelt..



Som du ser hade jag bytt om på sista bilden. Ska visa sen varför ;)


Nu ska jag dra fram bakgrejor... KRAMELIKRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad kul med singstar. Älskar de. Fick spela de igår jag också.

2011-02-20 @ 16:53:19
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0