Utmanad av Elin

1. Kärleken i mitt liv Min älskade son Elias! men såklart även Kristoffer, min andra hälft och som gett mig vår fina son E.

2. Min favoritfärg ljusrosa men på kläder svart och inredning vit :D

3. Jag är fantastiskt glad när jag ser mina älsklingar skratta av lycka..

4. Jag vet fortfarande inte vilka alla ni är som läser bloggen.. ;)

5. Min dröm är att min familj och våra vänner ska få leva ett lyckligt och friskt liv med mycket kärlek.

6. Jag tror
jag måste sova nu..

7. Jag kommer förmodligen aldrig bli morgonpigg;)

Jag utmanar:

Jessica
Sofie
Jossan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhå ser en utmaning nu fixar det sen. Ja mät lilla huvudet så fixar jag en mössa med min nya fina maskin imorgon.:-) Det går åt rätt håll nu för Lykke så jag hoppas att hon blir frisk snart.

Kramar!

2010-09-20 @ 13:31:17
URL: http://iamjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0