5 december

Hallå vänner,

Det ekar tomt här inne, ska inte dra samma usla kommentar som jag alltid gör "nu kanske det blir bättre". Vågar inte lova någonting men nu mår jag bra i graviditeten, lite trötthet fortfarande men det får man nog dras med när man har en 2,5 åring hemma. ♥ fast världens underbaraste 2,5 åring såklart, förutom när han testar gränserna, puh. Men det hör ju till utvecklingen, brukar försöka tänka så för att inte bli galen :)

Nu har veckorna bara svischat förbi, vi är redan inne i v.28 (3 veckor till så är vi i Eliasveckan, veckan då han kom till oss v31 (30+1) men denna gång ska vi gå längre hoppas vi) Vi går på täta kontroller nu, varannan vecka på sjukhuset för ultraljud, blodtryck och urinprov och varannan till mvc för enbart blodtryck och urinprov och sedan tillkommer de vanliga kontrollerna hos bm. Idag skulle jag varit upp på mvc för prover men jag ligger hemma med förkylning och ögoninflammation så det får skjutas på. Var senast sjuk förra veckan men då hade jag en sjuk son hemma också så antar att den lilla vilan jag fick då inte hjälpte för att hålla bacillerna borta.

Hur ser allt ut då? Jo än så länge så fint så. Bebisen växer som den ska, mitt blodtryck är bra. Vi konstaterade, jag och bm att mitt blodtryck nu är lägre än vad jag hade med Elias i v.13 :O så hopp finns det att vi ska få en längre graviditet denna gång.

Nu ska jag vila mig igen innan mina älsklingar stormar in hemma.

Kram till dig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så himla underbart att läsa!! Håller mina tummar här hemma att du ska få gå tiden ut.

2011-12-06 @ 12:02:04
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0