Just nu:

Varning för klagande inlägg!!

Nu är jag så sjukt less på denna förkylning :( ögoninflammationen börjar iaf ge med sig, men är ännu inte bra. Rinner fortfarande från ögonen men de gör inte längre ont eller klias. Så sjuk som jag är nu har jag inte varit på flera flera år, är helt däckad. Hostar jag känns det som huvudet ska sprängas, vaknade dessutom med yrsel och ont i örat imorse, nu får det vara nog. Orkar knappt ta mig ur sängen för att gå på toa, fixa frukost eller värma matlåda som min fina fina älskling gjort åt mig.

Är så less på att ligga i sängen nu, vill leka med Elias, baka julgodis, kramas och pussas med min älskling, handla ramar på ikea, handla julklappar, gå på julfesten med jobbet på fredag som jag förmodligen ej kan, mvc-besöket i måndags fick avbokas och det känns inte kul (vi har iaf samma kontroll + ul på tis på sjukhuset), fira mamma på lördag.

Jag vet att det snart är bra men det är svårt att se positivt när man mår som värst. Snart kommer iaf mina älsklingar hem med Big Boy. Aptiten är det inget fel på iaf :)


Kommentarer
Postat av: Nina

KRAM

2011-12-08 @ 12:18:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0