The moment of truth

God morgon till dig.

Jag fick sovmorgon till kl 9
, eller jag valde att gå upp då hade fått sova läänge till. Tack min älskade. Känner att jag inte vill sova bort hela dagen så klev upp och badade/duschade med E istället.

Det är inte många som vet att jag egentligen har lockigt hår, när jag träffar nya människor och det kommer på tal är det nästan aldrig någon som tror på mig. Min frisör sa tom att man kan inte tro på ditt hår att det egentligen är så lockigt. 

Men här mina vänner, sanningens ögonblick. Nu har jag inga produkter i håret, lägger jag i det kan det bli ännu lockigare.

Jag trivs verkligen inte i mina naturliga lockar och har aldrig gjort. Jobbigt jämt när man duschat, ska man blåsa torrt för att sedan platta och det sliter extremt mycket på håret :/



Nu ska jag sätta igång plattången och få bort lockarna, kanske att jag lockar håret lite sen. haha

KRAM till dig och GLAD lördag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Maria! Det är ju jättefint med lockar! Önskar ibland att jag hade det, men här får man gå med hår platt och rakt som en blöt katt ;) Du passar jättebra i det! Kram

2011-02-05 @ 12:02:27
URL: http://ssandrau.blogg.se/
Postat av: Cilla

Det är ju jättefint! Du passar så bra i båda, kan ju vara roligt att variera sig:)

2011-02-05 @ 12:31:31
Postat av: Sara K

Men det var ju jättefint Maria!!:) Jag tycker absolut att du ska ha det mer framöver:)

Kram

2011-02-05 @ 13:41:07
Postat av: Anonym

Skitfina lockar, Maria! :D

2011-02-05 @ 15:42:23
Postat av: Jessica

Snyggo! Coolt med så mycke fina lockar, vad kul att man fick se hur det ser ut.:). Puss & kram!

2011-02-05 @ 17:27:16
URL: http://iamjessi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh det som är så fint med lockar. Du är ju jättefin. Men det är väl så, är man lockig så vill man ha rakt och tvärtom. Är det därför E har så fina lockar i sitt hår? :)

2011-02-05 @ 21:25:17
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: madde

Men dra på trissor, det trodde jag inte! MEN GUD så fint det är :) önskar mitt var så naturligt..verkligen hur fint som helst..men man är ju själv aldrig nöjd :)

2011-02-13 @ 23:43:04
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0