Godnatt fina vän



Kvällsfikat äggmacka och oboy! Mums, gott på äggmackor är isbergssallad, prova! :)

Vi har ofattbart mycket på jobbet nu och som jag och Sara pratade om idag så är man helt slut på kvällarna så det ska bli välbehövligt med semester, för du har väl inte missat att jag går på semester snart så som jag tjatar om det.

På semestern ska vi fira flera födelsedagar, först ut är jag för att en vecka senare fira vår ÄLSKLING som fyller 2 år! ♥ 2 dagar innan mig fyller en av mina bästa vänner och dagen efter fyller gudsonen. 3 till fyller även i dagarna kring. Många födelsedagar med andra ord.

Vi ska ta tur till furuvik och kolla alla djur. 
Fixa hemma, inne som ute.
Ha lata dagar på stranden, i stugan och på farmors båt.
Mysa på Skatan café
Grilla och mysa av ledigheten.

Nu ska jag krypa ner i sängen för att försöka vara på jobbet innan 7 imorgon. :) Vi har flextid och det är super, kan man anpassa sin arbetsdag lite efter familjen.

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0