Titt-ut bebis

Oh vilken dag det var i måndags!

Vaknade upp med pirr i magen, var så nervös så jag kunde inte äta frukost, trodde jag skulle kräkas av nervositet;)

Satt i väntrummet med en speedad puls och när vi kom in och fick se bebis blev jag lugn, vilket mirakel. Vårt andra fina barn. Som var allt annat än lugn, hihi busig och älskad! Vinkade till mamma och pappa och kissade i vattnet:)

Läkarbesöket efteråt kändes tungt för mig, iof uppkom det inget speciellt men allt blev så påtagligt hur det vart förra gången och jag känner stor rädsla och oro för att detta barn ska behöva komma till världen fleera veckor för tidigt också.

Nu får vi försöka ta en dag i taget och njuta av lillsyskonet som redan är så älskad <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller mina tummar och tår HÅRT för att du inte ska få havandeskapsförgiftning denna gång och får gå tiden ut.

Är ju nyfiken, när fick ni datum, tog ni reda på kön?! :D

2011-10-12 @ 16:23:52
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag var också jättenervös vid UL när wilma låg i magen. nu har ju jag inte varit med om samma som dig när elias föddes.. Men en tjej på mitt jobb Hade det liknande, fick sin son i v32 och klarade sig nästan inte. det säger jag såklart inte för att skrämma dig, utan för att hon i våras fick sitt andra bra och har inte haft några komplikationer den här gången och gick dessutom över tiden :) Håller tummen att det ska gå lika bra för dig! Grattis igen! :D

2011-10-12 @ 20:23:01
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0