familjelycka

Som ni kanske märkt har det varit rätt dött här på bloggen senaste tiden, dels som jag skrev tidigare (här) så beror det på att jag skaffat mig iphone (men nu är ju inte det en bortförklaring längre) och den andra anledningen, ja faktiskt en större anledning är att jag varit så sjukt trött på sista tiden, trött, slut och illamående.

Men vi är så lyckliga..

Elias ska bli storebror och vi väntar vårt andra barn. En obeskrivlig känsla och vi är så förväntansfulla inför det som komma skall, med en ständig oro. 

Naturlig oro såklart men största oron är kring havandeskapsförgiftningen, men vi hoppas jag slipper det denna graviditet.

Idag är jag enligt beräkningarna i v. 18 (17+3) så vi börjar närmar oss halvvägs! Nu längtar vi till ultraljudet som är om 1,5 vecka.... ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS!!! Guuud så roligt! Jag hoppas verkligen att du får må bra den här gången.

Kram

2011-09-28 @ 09:47:45
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Sandra

♥♥♥

2011-09-28 @ 18:56:08
URL: http://ssandrau.blogg.se/
Postat av: Monica, Alma & Wilmer

Grattis, visste att ni hade tänkt planera en till men visste inte att det blivit något än. När är bf datum för denna lilla parvel? Hur känns det att ni ska bli fyra i familjen då? kram

2011-09-29 @ 11:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0