Vagga lillasyster

God morgon,

Nu är denna goding lämnad på förskolan, de skulle iväg till biblioteket och det tyckte Elias skulle bli roligt.

Han är helt underbar min stora (lilla) son, han hjälper mig så mycket med Ella och är genomsnäll och bryr sig så mycket om andra. Varje morgon när vi ska iväg till förskolan så börjar jag med att sätta Ella i babyskyddet, hon är ofta lite gnällig då, hon gillar inte riktigt att bli fastspänd tror jag, för babysittern älskar hon oftast. Då medans jag klär på Elias ytterkläderna så står han och vaggar Ella så hon är nästan alltid nöjd. Jag blir så stolt i mammahjärtat så det nästan spricker.

Oj nu är det en missnöjd trött Ella här så få henne och sova och äta lite frukost kanske.

Ha det! Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gopropp! Det är så underbart att se när dom bryr sig om sina småsystrar.

2012-04-30 @ 22:29:58
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0