24 dagar kvar

God kväll,

Idag har jag varit hos min fina svägerska och myst med lilla kusinen Ture som "fyller" 1 månad idag. Tiden går så otroligt fort, tyckte han nyss kom till världen. Underbara lilla skapelse. Nu är längtan efter vår lilla mini stor! 

Det är så spännande tid vi har framför oss nu, jag funderar mycket på när mini tänkte komma ut till oss, om det är om 1 vecka eller 5 veckor. Tänk, vi kan få vänta hela 5 veckor till. Det är inte min hjärna inställd på riktigt. Har hela graviditeten varit inställd på att få för tidigt även denna gång och nu börjar vi snart närma oss bf så jag kommer nog gå över tiden istället. 24 dagar till bf.

Dags att hänga tvätt och gör ordning lite kvällsgottis för nu ska jag se reprisen av halv åtta hos mig.

Ha en fin kväll, kram♥

Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

nämen :) När har du bf? Ser att du ligger ungefär lika som mig.. 24 dagar kvar den nionde feb. 21 dagar kvar idag, bf 4:e mars? eller tänker jag helt fel nu? :P Jag har iallafall bf den 3:dje mars :D

2012-02-12 @ 18:56:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jasså vad roligt :) Japp det är bara att höra av dig om du vill ha fotograf, fota bebis eller vad som helst :)

2012-02-15 @ 19:49:25
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0