Tacksamhet

Nyss kommit in efter en skön walk med Jenny.. Det är så vackert med all snö och jag får sådana julkänslor.
Julen närmar sig med stormsteg och jag känner blandade känslor inför det, julen alltså, den jul jag sett framemot. Det var längesen vi firade jul tillsammans alla syskon och det ska vi göra i år. Elias kommer tycka det är jätte roligt när alla kusiner är samlade. Vi kommer att fira i en liten by där pappa är uppvuxen, där min farmor och farfar bott nästa hela mitt liv. Däremot kommer någon att saknas, farmor. Min älskade farmor. 

I all sorg kommer dessa ögonblick jag bara förundras över hur otroligt lycklig och tacksam jag är, för det jag har. Världens finaste son, med den finaste mannen. Jag har underbar familj och vänner och inte mist FARFAR.




Min lilla kämpe, mammas ögonsten!

Hela livet ska jag göra allt för dig, jag är tacksam för varje sekund jag får tillbringa med dig och det är ofta jag tänker på hur stark du är. Du hade en tuff start i livet och vi fick alltid höra att du var envis, det kan vi nu skriva under på..



Kommentarer
Postat av: Nina

KRAM!

2010-11-16 @ 13:37:41
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0