Torsdag



God morgon regniga torsdag!

Här har vi varit vakna sedan 06.20, tidig morgon med andra ord för vanligtvis vaknar inte Elias förrän vid 7-7.30 tiden. Nu sover han förmiddagslur, faktiskt för första gången i sitt eget rum. Jag har gjort mig frukost som jag mumsar på. 

Igår började jag städa hemma, gick inte allt för bra. Elias var grinig och allt var fel, så kom inte värst långt. Tänkte göra ett nytt försök idag, tvätta behövs också.

Nu längtar jag efter min älskade som är på jobbet! Känns som vi haft mycket tid ifrån varandra då han varit bortrest mycket i jobbet. Både fördel och nackdel, tur det mest är fördel då det endast varit tillfälligt. Fördelen är ju att vi får sakna varandra.

Nu gör vi snart skiftbyte, dvs Kristoffer går hem på pappaledighet och jag går tillbaka till vardagen och jobbet. 

Puss & Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Nina

Noel tackar för gratulationerna :)

2010-09-16 @ 12:33:23
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Elin

haha "Tur att de börjar försvinna".. att han var lik mig eller.. ;) hehe han är FÖR pigg för att bara vara hemma. Men är det fint väder nån dag kan man ju iaf gå ut. Ser ut att bli skit på lördag också när grabbarna har match. Annars hade vi kunnat gå tillsammans. Vi kan ju vänta och se vad det blir för väder kanske?? =) KRAMA

2010-09-16 @ 13:48:59
Postat av: Sofie

Vad härligt det ser ut med mysfrukost! Här slänger man bara i sig nått snabbt på vardagarna... får väl passa på att mysa till det lite i helgen :)

Kram

2010-09-16 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0