Helg

HAPPY Friday!!!



Nu lyfter älsklingen hemåt från Stockholm, så han är hemma om ca 1,5 timme, som jag längtar! Elias busar och river fram allt just nu här hemma. Måste fånga honom och försöka få med honom på lite städning innan läggdags.

Förmodligen(!) är Elias frisk men jag vet inte? I onsdags fick han börja behålla maten men han är ju fortfarande lös två gånger per dag men han får behålla maten fleera timmar och ut ska det ju i vilket fall men nu är det riktigt löst. Får avvakta och se hur det är i helgen, är det inte bättre på måndag får jag ringa BVC!

Nu kom en liten goding här och kramades!

Ha en fin fredagkväll. KRAM

Kommentarer
Postat av: carolina

Ibland när barnen varit dåliga i magen så tycker jag det inte är så bra med fullkornsvälling... Blir oftast bättre med majsvälling! :)

2011-04-01 @ 19:02:55
URL: http://mammalito.se
Postat av: Jessica

Åh vilka härliga blommor, man får ju riktiga vårkänslor av att se bilderna :)



Ha en mysig helg med familjen!



Kram

2011-04-01 @ 19:16:15
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0