Pappigt

Idag har mina fina älsklingar varit ute och byggt snögubbe, åkt snowracer och bara haft pappasonmys. E är inne i en pappig period nu, jag vet inte om det bara är så att pappa är bäst eller om det har att göra med att Krille jobbar mycket skift och de ses andra tider än vanligt och vissa dagar nästan ingenting men andra dagar väldigt mycket. Eller om det är att mamma är tråkig, trött och bara klumpig med stormagen. En kombo kanske.

Elias utvecklas just nu i en rasande fart, ALLA ord vi säger härmar han. Han kommer med nya ord varje dag och han har blivit så duktig och förstående. Han är väldigt tacksam för det han får, är noga med att säga tack och råkar han göra illa ska han gärna pussa och säga förlåt. Testa gränserna är han också väldigt bra på, testa testa testa, men det hör till utvecklingen.

Fina son vad mamma är glad att du finns i mitt & pappas liv. Vad vore livet utan dig? Nu längtar jag till jul och få vara lite ledig tillsammans familjen och mötet med tomten ska bli väldigt intressant. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0