Bye bye


Godmorgon?

Dagarna blir lite si & så när man är sjuk. Jag känner mig helt slut i kropp och knopp, en förkylning med hosta och halsont som jag faktiskt knappt märkt av när ögonen irriterat så mycket. Nu har jag sovit hela förmiddagen. Det känns som man blir känsligare för sjukdomar och får värre symtom när man är gravid, kan det stämma? Minns inte när jag kände mig såhär överkörd sist...

Som jag skrev i slutet på inlägget igår så stormade verkligen killarna (läs Elias) in igår, pratade för fullt och kastade sig på sängen. Mamma mamma, han skulle stolt visa upp ett reklamblad han burit från brevlådan och in. E är min stora förebild när det gäller att leva i nuet och att glädjas över det lilla ♥ Barnen är verkligen mirakel och det största man får uppleva i livet.

När vi satt och åt middag berättade K att när de gick från förskolan hade Elias vänt sig om mot sina "fröknar" och vinkat och sagt bye bye. Elias var så stolt att han kan säga ett ord på engelska så han började vinka och säga bye bye vid bordet så nu har vi det på film.

Hoppas du mår bra. 

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja byebye sa Noel jämt i somras med. Så gulligt :) Vet att de säger "hej då byebye" då barnen går hem från Luppen. Ska Elias gå kvar på Håven föresten?

2011-12-06 @ 14:11:46
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: pia och ludde

Det där med att känna sig överkörd när man blir förkyld som gravid känner jag igen, jag har legat helt utslagen i över en vecka nu, men nu börjar rösten så smått komma tillbaka, även om orken lyser med sin frånvaro... Krya på dig.

2011-12-06 @ 15:28:32
Postat av: Johanna

Sv: Jaa du det tycker jag också. Tiden går läskigt fort. Det går om möjligt ännu snabbare denna gång faktiskt. Snart är vi gamla och gråhåriga. :D

2011-12-06 @ 20:03:15
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är säkert därför :) idag hämtade jag Noel på håven och då mötte Elias mig i dörren och sa hej och sen mamma. Fast inte i samma mening liksom, mer som att han ville veta vems mamma jag var eller så visste han att jag är Noels mamma. Han och Noel satt och rullade boll till varandra.



Det enda jag hört är att det står JÄTTEMÅNGA barn på kö att börja på håven och luppen ska skicka upp en del till kikaren efter jul så jag tänkte att kanske Elias var på väg till Luppen då. Kul om Noel får några jämnåriga kompisar tycker ju jag, han är liksom yngst där :)

2011-12-06 @ 23:21:42
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Ellapella

Näe det var pepparkakor! ;) berocca i glaset. Energi på brustablett... ;)

2011-12-07 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0