3 februari

Hej,

3 februari och Elias söta vän och vår fina granne Melker fyller ett år. Grattis Melle!



Nu är jag och E hos mormor, Es bästa momma. Han vill knappt veta av sin mamma när mormor är i närheten.. Inte ens datorn lockar, han ska bara hjälpa mormor att laga mat i köket. Så jag ligger på sängen och bara tar igen mig lite, är nämligen helt slut efter alla sjukdommar och lite sömn och har dessutom nackont.. Ingen bra kombo kan jag tala om, skulle verkligen behöva boka massage samt få mig lite skönhetssömn.

Vi var på förskolan idag (inskolningsdag 5), 9-14 efter ännu ett uppehåll på 5 dagar, men vet ni trots det långa uppehållet så gick det strålande, han är så duktig min prins. Det gick bättre än i fredags till och med. Lekte jätte fint utan mamma och satt blixt stilla på sångsamlingen, faktiskt den enda som satt riktigt still. Skrattade och försökte sjunga med, både rörelser och sång.

Idag har jag faktiskt känt att jag velat åka därifrån, har nästan känt mig lite i vägen.

Imorgon ska jag lämna honom för första gången. Då kl 9 och hämta efter lunch vid 11.15, jag är inställd på att lämna en ledsen E där, men vet att han har så mycket han gillar att leka med och att det kommer gå över så fort jag gått därifrån. Om allt går bra börjar han på riktigt på måndag men då en lite kortare dag.

Hoppas du haft en fin dag.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer nog gå bra att lämna honom själv ska du se :) Jag håller tummarna för er!

2011-02-03 @ 16:40:44
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0