Kraaam mamma



Svårt att fånga en vilde på bild. Han skulle krama krama krama mamma sin men det fastnade inte på bild tyvärr, bara när han laddade för ny kram.

Elias var världens gladaste när jag hämtade honom på förskolan idag. Allt hade gått superbra och det kändes verkligen som allt lättade igår. Han är fortfarande ledsen när vi lämnar men idag hade det gått över innan vi ens gått från förskolan. Han hade kramat barnen idag och skrattat så han kiknade åt en av pedagogerna och busat en massa. När jag hämtade la han sig på golvet och tokflabba. E är verkligen glad i förskolan nu och jag längtar tills han inte gråter om mornarna.

Nu väntar duschen för att sedan sova. Var morgon redan kl 5.15 här, det är vi inte vana vid. Den dumma majsvällingen från 6 månader som han måste dricka sedan magsjukan som han inte blir mätt på och vaknar och är hungrig och kan inte somna om sen. Ikväll blandade jag 50/50 majs/fullkorn och hoppas det går bra. 

E är super snorig, nu hoppas jag ingen kraftig förkylning är på g utan bara lite snor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0