längtan efter sommar

Nu ligger killarna i sovrummet och E ska sova. Jag längtar tills klockan slår 20.00, då myser jag med min älskade man i soffan framför vårt favoritprogram Solsidan. Med oss i soffan kommer vi ha godis, cheez ballz och cola. 

Dagen har varit härlig. En birsta tur blev det för mig medans den lilla sov, när jag kom hem hade svärmor och svägerskan med sambo kommit på besök. Vi fikade och umgicks. 

Jag önskar så att Elias farmor bodde i här i stan. Trots att vi bara har 6 mil mellan oss blir det inte lika ofta vi ses som vi velat. Det är jobb/dagis och för långt för att åka en vardagkväll fram och tillbaka. Helgerna är ofta fullspäckade men det är så roligt när vi ses.

Till sommaren blir det förmodligen mycket häng med farmor och tompa iaf när de kan bo här uppe i stugan ♥ åka båt och grilla. Ååh så jag längtar efter sommaren..

Nu vänta in mannen. 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0