Tacos till middag


Dagens middag blev gårdagens rester. Jag geggar gärna ihop allt så det ser ut som en sörja bara men så mkt godare ;) och äter med nachochips eller i mjukt eller hård bröd. Just nu är hårt en favvo.


Det är väldigt skönt att jobba 75% måste jag säga, korta dagar dock hinner jag inte så mycket på jobbet men trots att jag var supertrött igår och var eviga dag så är jag ju mycket piggare än när jag jobbar heltid. 

Egentligen skulle det nog inte göra Elias nått om han fick gå hela dagar på förskolan för han har inte varit ett dugg intresserad av att följa med hem dessa två dagar. Han har varit så lycklig sen när jag väl fått med honom, vill gärna traska till bilen själv och busar och skrattar. Han trivs på förskolan nu, det märks. ♥

Liten sussar så sött i sängen, K tränar och jag parkerade mig i soffan.

Ska försöka göra kväll tidigt.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0