Astrid Lindgren

Godmorgon Lördag,

Jag somnade i soffan tiiidigt igår igen, 2:a dagen (men 3:e denna vecka?) i raken så idag var jag utvilad. Vaknade till när K kom hem och kröp upp bredvid mig vid 01 tror jag det var.

Så imorse när älsklingarna klev upp vid 7.30 kunde jag inte somna om utan låg och drog mig lite. Nu är K och provtränar med ett gammalt fotbollslag, han har slutat med Kuben nämligen. 

Jag har precis ätit frukost och då satt E i soffan helt förtrollad av Rasmus på luffen. Alla Astrid Lindgrens filmer älskar han och kan sitta länge framför tvn. Däremot är inte tecknat något han bryr sig om, tråkigt tycker mamman som gärna tyckte det kunde vara bra. Trötta mornar går det alltid barntv, tecknat. Men iof är det väl bra, det blir inte mycket tvtittande för denna lilla herrn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0