Godnattpuss

God natt,

Jag hade en trevlig kväll med girlsen mina, åt pizza på biteline och surra massa strunt. Elin & Carro tog sig ett glas rött/cider men själv fick jag nöja mig med en stor pepsi då jag körde, inte fy skam det heller ;)

Gick förbi hemmakväll och köpte med oss godis hem.

Jag och Elin har surrat i telefonen nu säkert 1,5 timme..


Nu är sängen väldigt inbjudande, ska försöka få med mig mannen min♥ för lite fredagsnattipussar & kramar.

Jag måste verkligen göra någonting åt min färg, hade en tid hos frissan på måndag men avbokade tiden. Får boka en tid i februari istället då det kanske passar lite bättre.. Känner mig dassig, grå och orange i barret nu.. :/ Mindre fancy.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår, det var mysigt!! :)Nuh ar jag blivit riktigt förkyld tror jag.. hemska dagisbaciller! Men vi kan höras senare iaf! Kramis

2011-01-29 @ 06:37:40
URL: http://elinteresias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du är ju så otroligt fin i håret. Ser inget av de du ser. ;)

Skickade ett sms till min frissa jag också, har nog 1 dm utväxt känns det som. Mitt hår är så konstigt sen jag fick Milton, verkar inte vilja fästa.. :(

2011-01-29 @ 07:12:11
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0