25år

God kväll finis,

Nu kommer några bilder från dagen, puh sa jag strax innan familjerna kom, "jag ska inte ha något mer kalas" men ack så roligt det är när allt väl är klart. Nästa helg fyller vår Elias 2 fina år och då blir det nytt kalas, ett riktigt barnkalas ska vi ställa till med. Funderar på om vi ska ha matbuffé och tårtor men har inte riktigt bestämt mig då vi blir så många. Men tillbaka till mitt kalas, blåste tom upp ballonger dagen till ära, jag har faktiskt inte firat min födelsedag riktigt på flera år så det kändes lite extra speciellt denna dag.

Vad jag har blivit bortskämd, ska visa er några presenter från idag senare. Mannen överraskade kan man säga ♥ och alla prickade rätt! Fina NI!

Solen höll sig gömd hela dagen (faktiskt vad jag kan minnas min första födelsedag utan sol) men vi har haft över 20 grader varmt så hela dagen tillbringades ute! :)

KRAMKALAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0