Dots!

Hej i kvällen,

Äntligen sitter jag ner, har hållt igång hela dagen och knappt varit inne. Vi har varit ute och lekt, rensat ogräs och fixat lite på framsidan. Haft pizzamiddagsdejt med grannarna och sedan tog jag och Jenka en prommis. Nu har jag nyss hängt upp min fina fina blomma på framsidan som jag fick av svärmor så nu ser det lite mer välkomnade ut där. 

Vet ni, jag är så trött och slut så jag ska lägga mig i soffan och tigga till mig lite massage av min fina älskade man! Nyss har jag kvällsfikat lite i min nya fina mugg från bror och Sandra, älskar den!! och vet ni? Jag fick 5 st till, alla i olika härliga färger med massa dots på :)

Trevlig kväll till dig! Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Lillgubben, vad gulligt :) Roligt om de finner varandra. Jag har inte märkt att Noel har börjat ty sig till några särskilda barn än på samma sätt som Liam gör.



Då måste jag göra samma sak imorgon, visa bilder på Elias. Det var en bra idé! :)

2011-07-04 @ 22:47:38
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi, vad kul att du gillade dem :) nästa gång vi kommer vill jag också ha en sån mugg att dricka ur ;) kram!!

2011-07-05 @ 09:28:18
URL: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0