Nattikram

Nu ska jag hoppa i säng efter en slappdag. Kände mig bakis (trots endast cola intag igår) hehe och kallsvettig hela förmiddagen men for iväg på birsta för att köpa en 1årspresent till bästaste systersonen. Kom hem och har haft ont i huvudet hela eftermiddagen. Är väl nått virus som jag hoppas INTE bryter ut för nu jobbar jag bara 4 dagar innan semester :)

Vi stannade därför hemma från kalaset, och får gratta Hugo nästa vecka kanske? :)

Soffa, promenad, pizza och lekpark har dagen bestått av och nu måste jag lägga mig så jag inte försover mig imorgon. 

Godnattkram till dig.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Vill tipsa om att det pågår härliga tävlingar inne hos mig, man kan bland annat vinna ett presentkort på 300 kronor i härliga butiken Mamsell K!

2011-06-19 @ 23:32:49
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0