11 mars

FREDAG,

E har högre feber idag och snoret rinner i princip hela tiden. Pappan och mannen i familjen har åkt till Uppsala för grabbhelg och just i stunden sover den lilla.

Planerna för kvällen var att jag skulle till Erika med resten av jobbgruppen men som det känns nu vill jag inte vara ifrån E och det känns inte rätt mot honom att mamma ska åka iväg när han behöver mig, han sover så himla oroligt nu när han är förkyld så förmodligen blir jag hemma, känns lite tråkigt men det går ingen nöd på mig. Det ska faktiskt bli rätt skönt att få lite egentid på kvällarna även om jag kommer sakna min andra hälft, men det är nyttigt att sakna. 

I natt och på morgonkvisten har det snöat, just vad vi väntat på eller hur? Våren känns ännu längre bort men som det brukar vara försvinner väl det här fort.. Den där solresan i maj längtar jag otroligt mycket efter nu.

Nog pladdrat för stunden, osammanhängade text och allt ;)

Ha en fin fredag kära du, det ska jag ha.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Kikar in! Hoppas ni får en mysig helg

2011-03-11 @ 14:21:05
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0