Piggelin trots magbacill


E är lika pigg som i vanliga fall, skönt det men samtidigt håller han på att river hemmet när han inte kan vara på dagis eller vi kan hitta på något. Imorgon tänkte jag iaf att vi går ut en stund, bara här på framsidan. Nära om vi måste in och byta blöja ;) och kan inte smitta någon!

Medans skrutten sov idag på dagen så passade jag på att njuta av lite sol. Oj vad våren är välkommen och nu känns det verkligen att våren hittat hit. 

Nu ska jag passa på att få undan lite hemma, skrutten sitter och ser Rasmus på luffen och äter morot.. Han säger morot med bara oooo:n men det låter som morot.. haha förstår du?

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, för egentligen vill jag inte lösenordsskydda. Så en vattenstämpel vore kanske nåt. Ska klura på det där. :P

2011-03-31 @ 11:41:53
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Faster anka

Älskade unge! <3

2011-04-05 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0