Rensning

Godmorgon,

Pappan och sonen är på himlabadet med grannarna. Jag körde nyss igång tvätt + disk och ska strax bege mig in i duschen.


Jag började kolla igenom Es bebiskläder igår, åå har han varit så liten? Och ännu mindre ändå.. Han drunknade ju i 44 & 50. Älsklingen mammas, man glömmer så fort. ♥

Senare idag kommer min svägerska hit och kollar igenom klädhögen om det är någonting de vill ha, resten tänkte jag lägga på uff.

Nu blir det dusch innan det är dags att fixa lunch till hungriga älsklingar inkl. bebis i magen. 

Kraamis 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska Mathias och Annica få bebis?

2011-10-16 @ 12:27:34
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var nog hon. Det kändes faktiskt häftigt att han stod och pillade på just hennes stenen.



Men gud vad roligt att bebis får 2 kusiner så nära! Så roligt dom kommer att ha sedan när dom blir större. :)

2011-10-16 @ 21:02:00
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0