'doktorn ska laga mitt huvud'

I torsdags var mamma och pappa barnvakt åt Elias när vi var på husvisning, när vi är påväg hem ringer mamma och berättar att det hänt en olycka. Elias hade klättrat på fotpallen till soffan och ramlat baklänges och slagit i bakhuvudet i bokhyllan. Fy vad paniken steg, har nog aldrig känt sådan smärta som när Elias gjort sig illa, då värker mammahjärtat. Vi snabbade oss att hämta honom och for upp på akuten då han hade ett stort jack i bakhuvudet som blödde, lite större än det han fick sist och det blev limning denna gång också. Han kommer se ut som en riktig krigskämpe innan han vuxit upp ♥ 

Elias berättade att doktorn skulle laga hans huvud. Vad jag älskar den grabben. Han är i en underbar ålder nu tycker jag. MEN 5 timmar!! fick pappa och Elias vara på akuten för en limning som tog 4 minuter!! Lite väl lång väntetid kan man tycka. Världens duktigaste kille hade inte gråtit eller sagt ett ljud när de tvättat rent och limmat och läkaren hade sagt att han var den mest smärttåliga kille de träffat.




Kommentarer
Postat av: Nina

Vi kommer nog aldrig vända oss till akuten ingens efter alla turer i vintras. Det är helt sjukt sån tid det tar. Skönt att allt gick bra iaf. Vart letar ni hus?

2012-04-28 @ 19:34:53
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej inte än. Andreas har ett halvår kvar innan han är färdig sjuksköterska och jag har 1,5 år kvar på min utbildning så vi blir nog kvar i vår lägenhet iallafall tills en av oss har fått ett fast jobb. Men jag längtar härifrån nu. Inte från Granloholm men från mitthem och lägenheten.

2012-04-28 @ 21:06:56
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad otäckt. Bra att allt gick bra trots hemsk väntetid.

2012-04-30 @ 23:53:52
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0