Mycket har hänt!

Hej,

Fredag idag, lovely!

Pappan är ledig idag och vi började morgonen med en riktig familjefrukost med Elias önskemål: smoothie, mackor till det. Killarna körde sedan ner till farmor där Elias ska spendera helgen. Ingen var/är lyckligare än honom, det är paradiset med hästarna och fyrhjulingen. Älsklingen jobbar natt hela helgen och sover dagtid, tråkigt för honom men då är han sedan ledig hela nästa vecka! Jihoo!

Mycket har hänt sedan sist jag bloggade. Vår älskade dotter, lillasyster och underbara Ella har fötts. Närmare bestämt den 7 mars valde hon att komma till oss, efter en snabb och intensiv förlossning men ack så underbar. Hon kom och gjorde vår familj komplett! 

Jag kan inte vara mer kär i familjen och livet än vad jag är just nu ♥


Vill önska dig en trevlig fredagskväll så "hörs" vi förhoppningsvis om inte en allt för lång tid igen.
Stor kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen en liten uppdatering! <3

2012-03-24 @ 21:12:43
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0