Familjetid

TGIF!

Elias har fått varit hemma med mig och Ella denna vecka eftersom han slog hål i huvudet i slutet på förra veckan. Kände att jag ville ha honom hemma tills det läkt ihop lite så han inte slår upp limningen på dagis där de inte kan ha samma "koll". På tisdag ska han få gå, då är det ändå 12 dagar sen det hände.

Idag har han retat gallfeber på mig, ganska förståeligt då han nog är rätt rastlös efter hela veckan hemma och vi inte varit ute på hela dagen pga regnet. Ska bli så otroligt härligt med familjehelg, känns som vi inte haft en hel ledig helg tillsammans på en evighet. Inte bara att vara två med barnen utan få vara tillsammans allihopa! Lovely!! <3

Såhär mysigt har jag med mina skatter! Båda lika trötta och Elias kommer somna så snart han får lägga huvudet på kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0