Helgen

Godnatt!

Nu är helgen förbi, känns lite trist att Krille ska jobba men samtidigt ska det bli skönt med vardag igen.

Vi har inte gjort särskilt mycket i helgen, var en sväng på birsta i lördags men annars har vi bara myst hemma. Ella som hatar!! vagnen fick åka i selen, där trivs hon bättre. Elias var exakt lika men när han var 4 månader i korrigerad ålder gillade han vagnen så jag hoppas Ella ska gilla den hon också. Jag skulle gärna byta med henne för det ser så mysigt och skönt ut :)

Nu ska jag pussa på min älskling innan vi somnar.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Eila

Sv: Jag köpte mössan redan i höstas på Kappahls sommar-rea. Den var ju för stor då så det är först nu hon kan ha den :).

2012-05-08 @ 21:44:19
URL: http://myroe.blogg.se/
Postat av: Johanna

De är bara att komma de. :D

2012-05-10 @ 20:57:47
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0