Inte så tokigt ändå?

Som jag tidigare skrivit så gillar inte Ella vagnen. Eller förut gillade hon den när hon väl somnat och man la över henne, då kunde hon sova i timmar men inte nu längre. Hon gallskriker i både vaket och sovande tillstånd, nästintill. Likaså har det väl varit med nappen, hon har gillat den ibland, när hon själv vill ungefär annars är det bröstet hon vill ha när hon är trött och grinig. Och hon sover MYCKET!

Det här gör att det är ett stressmoment att ha med sig Ella någonstans förutom till dem man känner såklart. Åka på birsta eller handla, nja det gillar hon inte. För bilstolen är inte heller rolig!

Men titta, vilken underbar syn. Sen hon blev sjuk har hon gärna velat ha nappen, nästan mer än bröstet och nu somnade hon i vagnen dock med ryggstödet uppfällt, tacka vet jag ryggstödet i liggdelen.

Nu är det bara hålla tummarna att hon fortsätter med det här, det skulle underlätta så mycket!

Heja Ella!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jaa! Hoppas hon fortsätter med det. Lilla bus-Ella som ska göra det kämpigt för mamma ;)

2012-05-16 @ 20:35:27
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad skönt!! Wilda trivs i vagnen så länge den rör sig.. ;)



Min mamma är norska och jag har halva min släkt i Norge. Jag är även född i Norge och har bott där till och från uinder min uppväxt. :)

2012-05-17 @ 22:08:06
URL: http://majaochwilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0